Oliygoh.uz Aniq maqsad -
g'alabaga yetaklaydi
Kirish ballari Blok testlar DTM testlar

2025-yilda pedagoglarga ustama to‘lanish kvotalari tasdiqlandi

28-yanvar 02:20
2025-yilda pedagoglarga ustama to‘lanish kvotalari tasdiqlandi

Malakali pedagoglar uchun 2025-yil hududiy kvotalar e’lon qilindi

Maktabgacha va maktab taʼlimi vazirligi 2024-yil 20-dekabrdagi 408-sonli buyrug‘iga asosan 2025-yil uchun pedagog kadrlar uchun har oylik ustama to‘lanadigan kvotalarni tasdiqladi. Ushbu qaror respublika bo‘yicha umumiy o‘rta ta’lim va ixtisoslashtirilgan ta’lim muassasalarida faoliyat yuritayotgan malakali pedagoglarni rag‘batlantirish maqsadida amalga oshirildi.

Umumiy kvotalar miqdori

Respublika bo‘yicha jami 1 500 nafar pedagog kadrlarga har oylik ustama to‘lanishi belgilandi. Shundan:

  • 1 400 nafari umumiy o‘rta ta’lim muassasalari uchun,
  • 100 nafari esa ixtisoslashtirilgan ta’lim muassasalari uchun ajratilgan.

Ta’lim yo‘nalishlari bo‘yicha taqsimot

Umumiy o‘rta ta’lim muassasalaridagi pedagoglar uchun quyidagi yo‘nalishlarda kvotalar belgilandi:

  • Boshlang‘ich ta’lim pedagoglari – jami 314 nafar;
  • Aniq va tabiiy fanlar pedagoglari – jami 318 nafar;
  • Xorijiy tillar pedagoglari – jami 230 nafar;
  • Ijtimoiy va filologiya fanlar pedagoglari – jami 318 nafar;
  • Amaliy fanlar pedagoglari – jami 220 nafar.

Ixtisoslashtirilgan ta’lim muassasalari uchun esa jami 100 nafar kvota tasdiqlangan bo‘lib, ular aniq va tabiiy fanlar, xorijiy tillar va ijtimoiy fanlar yo‘nalishlari bo‘yicha taqsimlandi.

Moliyaviy rag‘bat miqdori

Tanlov natijalariga ko‘ra, eng yuqori ball to‘plagan malakali pedagog kadrlar mehnatga haq to‘lashning eng kam miqdorining 5,5 baravari miqdorida har oylik ustama oladi. Bu esa o‘qituvchilarning moliyaviy rag‘batini oshirishga qaratilgan muhim choralardan biri hisoblanadi.

Nomzodlarni saralash reglamenti

Pedagoglar kvotalari bo‘yicha nomzodlarni saralash jarayoni belgilangan reglament asosida o‘tkaziladi. Reglament va qo‘shimcha ma’lumotlarni quyidagi manba orqali topishingiz mumkin.